Výrobca, pre ktorého sme robili náborové kampane, pôsobí v segmente automotive. V lete 2019 potreboval do výroby získať zamestnancov. Bolo to v čase, kedy na Slovensku bola najnižšia nezamestnanosť a problémy so získavaním pracovníkov neustále narastali.
VÝZVA
- Získať v čo najkratšom časovom horizonte čo najviac zamestnancov do výroby pre firmu pôsobiacu v automotive v regióne s veľmi nízkou nezamestnanosťou.
- Jednoduchá landing page s pracovnou ponukou vo vlastníctve zamestnávateľa
- Digitálna stopa využiteľná pre pokročilé cielenie digitálnych kampaní
- Brandové fotografie
RIEŠENIE
- Vytvorenie reklamných textov pre cieľové skupiny s dôrazom na relevantné benefity
- Vytvorenie konverzných kampaní, Leads generation kampaní a Messenger kampaní v prostredí Facebooku.
- Geolokačná SMS kampaň
- Google Ads kampane
- Intenzívna a komplexná správa komentárov a dopytov na Facebooku
- Zapojenie Chatbota do komunikácie
44
okamžitý nárast žiadateľov o
55
nárast konverzie uchádzačov o
81
nárast počtu uchádzačov o
VÝSLEDOK
- Okamžitý nárast žiadateľov o prácu po spustení kampane o 43,53 %
- Nárast konverzie uchádzačov o 54,85 %
- Nárast počtu uchádzačov o 81,25 %